fredag 4 maj 2018

Det är viktigt men det är inte allt...


Fredag och jag blir på riktigt glad i hjärtat när ni skriver så fint.
Att ni gillar att läsa bloggen och så...
Och när ni säger till mig hur mycket ni uppskattar butiken
ja allt sånt som så klart betyder massor.

Det vill jag verkligen poängtera att det är sååå värdefullt!


Bloggen är inte prio ett i mitt liv, så klart...haha...

Men den är ganska viktig både för mig privat och för mitt arbete.
Det är ju här jag kan dela med mig av allt jag vill.
Den innehåller både jobb och hemma och tankar och allt möjligt.
Men ibland blir man bara så kluven...

Jag fick på riktigt titta och kolla om jag skrev på bloggen igår för jag kom inte ihåg... man ska skriva på insta och facebook och hålla koll på alla mail, två olika konton, och så nätbutiken som ska underhållas och fysiska jobbet här i butiken så ja ibland vet man knappt vad man gjort och vart man skrivit...😊
Skrev jag det där eller lade jag ut den bilden där...ja jösses...

Sociala medier får inte bli för viktiga 
och ändå kan vi inte förneka att de ÄR viktiga.

Jag vill i alla fall bara åter igen säga TACK tack tack för att ni läser och tittar in här i min lilla (ointressanta😖) värld.



Nu har det stora körsbärsträdet börjat blomma och det är så vackert att hänga något i ett träd eller hur...

Dessa fina marschallhållarna "Ek" från Eldgarden är en ny modell på de hängande marschallhållarna och den finns nu i nätbutiken.


Direkt när jag kom till butiken idag morse, två timmar innan öppning, fortsatte jag att röja bland det jag påbörjat igår.
Nämligen en flyttkarusell...

Jag har tömt skåp (det är en bra grej när man säljer ett skåp som innehållit mycket) och möblerat runt och fixat och det blev så fint och fräscht.
Ibland älskar jag min butik lite extra mycket.
Som vid såna tillfällen...😉


Skulle ju tagit fler bilder från denna delen men glömde det...😊
Blev så inne i mitt ommöblerande))😉

Älskar känslan när det känns som "wow detta blir  bra".
Känslan av förnyelse och att se saker på ett annat sätt.

Så hela skåpet med porslin och burkar har fått sig en make-over och även barnavdelningen.



Fredag som sagt...då blir det home made pizza,😊, och de lovar värme och sol hela helgen!
Tack vädergudarna, I love you!

Kram och härlig helg!

Inga kommentarer: