torsdag 16 november 2017

Mera jul, en tillbakablick...


Jag fortsätter med lite mera julinspiration.
Från tidigare år.

Det är så roligt att se tillbaka tycker jag bland alla bilder man har (och tycker inte du det får du sluta läsa nu...😊)

Jag tar ju som ni vet mycket foto och att se tillbaka på en speciell säsong när man ligger i startgroparna inför den kan vara lika inspirerande som att titta på nytt.

Gamla bilder är också härligt att njuta av och att se vad som förändrats och vad man använde då som man kanske fortfarande använder.



Så där någon dag innan Julafton när granen väntar på att komma in...


Kransen jag gjorde detta år till denna dörr gillar jag fortfarande väldigt mycket och jag funderar på att göra något liknande i år.





Hyacint, amaryllis, murgröna och eukalyptus i fönstret vid matbordet...
Det vita ljuset bakom är för en gångs skull snö på fönsterbläcket.



En av mina favoritfrisyrer (och just till juletid)😉








Avslutar med denna bild...
Ny inlagda grå pappstjärnor i nätbutiken idag.


Torsdagsmys!

Inga kommentarer: