tisdag 21 november 2017

Det lackar mot pyntandets tid...


VĂ€lkommen!

😊

Mysigt va?!

Kanske har du sett min lilla film pÄ instastories idag frÄn just denna uppstÀllning hÀr...

Supermysigt Àr det i alla fall med trÀd som vÀlkomnar vid ingÄngen,

Sen rÀcker det sÄ klart med en gran men i detta fall eftersom jag producerar just nu sÄ blir det ju lite lÀckert med nÄgra stycken.



Idag har varit vÀldigt lik igÄr.
Mycket barr med andra ord...haha...

SÄg ocksÄ till att komma hem i tid idag sÄ jag hann laga en vettig middag, sÄÄÄ skönt!

Och sen hinna ut pÄ en en joggingrunda innan klockan slagit halv sju (!) och sÄ nu lite blogg dÄ.
Jösses jag hinner ju sitta framför TV;n till Ätta))
😉
Skönt med en samla energi/ta det lugnt kvÀll nÀr det nu blir pyssel i butiken de kommande tvÄ kvÀllarna.

Ska bli sÄ mysigt!
Och en tradition fÄr man vÀl nÀstan sÀga att det blivit ocksÄ Àven om jag absolut inte kÀnner krav att ha det varje Är.
Jag tar det som det kommer.
Men i Är var ni sÄ mÄnga som ville komma, (trÄkigt att behöva sÀga nej till mÄnga av er detta Är...)sÄ jag hade definitivt kunnat ha fler kvÀllar men det blir inte sÄ för fötterna till granarna tar tid att gjuta plus att man blir lite trött att vara pÄ tÄ frÄn klockan sex pÄ morgonen tills sista pysslaren gÄtt hem.
Men ack sÄ roligt.
SĂ„ klart.


Ni som inte kommer och pysslar kan ju istÀllet köpa er en gran hos mig, sÄ lÀnge de finns...

Nedan. 
En annan modell pÄ krans.
Visst Àr den fin...


NĂ€sta vecka har vi julskyltning till 1;a advent.
DÄ Àr det ocksÄ en liten julmarknad runt omkring och tÀnda eldfat och pÄ hotellet serveras det julfika.

SÄ kom och mys i KnÀred dÄ!
Vi har öppet 14-18 den söndagen.


Ginko snurror frÄn Eldgarden.
SÄ fina sommartid och Àven som nu om vintern med ett lÀtt vitt frostpuder pÄ sig...

Alla rostiga trÀdgÄrds dekorationer Àr en fröjd att se pÄ Äret runt.



Hoppas dagen varit bra.

Kram Mariette

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Very beautiful. Greatings to Switzerland Cornelia

Anonym sa...

supergulliga granar!

Theresa williams sa...
Den hÀr kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.