torsdag 8 juni 2017

Att inspireras av sommar.


Tänk vad det gör mycket med blommor i ett hem!
Det är ju liksom pricken över i och ger allt en helt annan känsla och skönhet.

Jag kan drömma om att ha ett bord mitt i rummet med en stor fin vas fylld med vackra blommor, en trave böcker och någon elegant pryl för det är ju så himla elegant och man ser det ofta i inredningsreportage.
Det skulle förvisso passa i vårt hus men jag tror det skulle bli protester om jag införde det...😁
Ni vet det skulle ju bara vara i vägen, men herregud så snyggt det är! Jag kan inte släppa tanken på det...


Just nu tycker jag det är så fint med koraller, snäckor, sjöstjärnor...
Marint och hav.

Och nytt på det temat är denna snygga eleganta vinkork!
Finns nu i både butiken och nätbutiken.



 Idag får vi hem nya pioner till butiken.
Jag har inte så många som blommar ännu i trädgården så jag hade bara "råd" att offra en från trädgården hemma till min vas här igår men det räcker ju...
Lite grönt somrigt till det så blir det tillräckligt.


En ny läcker gammal serveringsvagn plockade jag fram i butiken igår.
Dessa är inte så lätta att få tag i och den vi har hemma i vårt matrum i rostfritt är en gammal som vi nu haft i många år och jag vill absolut inte byta ut den))
Så glad för den.

Så nu finns denna variant alltså i butiken.

Perfekt att ställa fina favoritsaker på också!



Sommartider.
Blått och vitt och smak av svenska bär...

Visst är det härligt!

Ha en fin torsdag!

Inga kommentarer: