torsdag 6 april 2017

Mot påsken...


Binder buketter, gör dekorationer, tillverkar en och annan krans och bränner mig på limpistolen det är väl lite av vad jag pysslar med mest nu...

Och vet ni, redan börjar pensèerna ta slut...
Varje år likadant att det redan börjar sina hos odlarna så ska ni vårplantera med dessa små frosttåliga skönheter vänta inte för länge!


Vårkransar och vårbuketter!
Visst blir man glad av sånt!



Har ni sett så fina ranunkler...

Och de populära runda krukorna från Tine K har vi nu fått hem i denna terrakotta modell.


Passar bla perfekt till medelhavs växter...
Här fina fikon vi fått hem i veckan.


Nymålad vintage byrå med nya guldknoppar från Madam Stoltz.


Jag går och klurar lite på om jag ska beställa hem ett så vackert glasbord jag hittade hos en leverantör...hmm...
Måste hem och mäta,
Och mitt nya print som jag skulle rama in häromdagen det gick ju inte alls...

Kör iväg och kommer till butiken...
Då sitter det en liten lapp på dörren, stängt idag.

Får väl se om det hinns med överhuvudtaget denna veckan då...
Man vill ju bara komma till skott när man bestämt sig för något...

Hur som helst.
Fin torsdag!

Och...
 keep dreaming!

Inga kommentarer: