måndag 17 april 2017

Det finns alltid något att ändra på.


Det är så sant som det är sagt! Ombyte förnöjer!

Idag fick matbordet en ny (men som jag hade i gömmorna) matta under sig och stolsdynorna fick på sina stolsöverdrag igen.
Det blev lite annorlunda och mera grafiskt och svart/vitt. Jag gillar det. Känns mera vår och sommar än det murriga med brunt och beige som var här innan.


Jag är så nöjd med bytet av taklampan här över bordet också.
En lampa i glas är så transparent vackert på ett enkelt sätt.


Funderar smått på om jag skulle byta skåpet mot ett annat...
(det tar aldrig slut med ommöbleringarna och projekten, tvärtom så är det ju bara såååå himla roligt!)


Det grejas uppe på garaget.
Jag gjorde inget mer där idag än bar bort "bröte" (skräp alltså😊)
Och servade med kaffe.

Härlig utsikt här uppifrån fast dagen har mestadels bjudit på en konstig historia med blandat snö och regn och lite sol och ruggigt kallt alltså.
Jag ville inte alls vara ute idag.



I min lilla skrivbordshörna...
Här har jag ju ett glasskåp jag älskar och det kommer från House Doctor.
Skulle gärna vilja ha ett glasskåp till men inser att jag har tre så det kanske räcker))😊


Den lilla Tine K väskan är så bra att slänga ner pennor och annat i när man vill att det ska se ut som att man har välstädat skrivbord!😃


Nu blir det TV-mys, pyjamas redan på!

Tack påsken för den här gången!

Inga kommentarer: