torsdag 16 februari 2017

Vinterbarn.


Jag är ju ett vinterbarn.
Ett februari barn
 och när jag var liten önskade jag alltid att jag tillhörde dem som fick fylla år på sommaren.
För tänk så mycket härligare det måste vara...

Jag har fortfarande inte försonats med februari för det är denna månad min botten är nådd när det gäller längtan efter ljus och lite värme...
(jag kanske skulle skaffa mig ett annat jobb så jag kunde åka på sådana drömmiga vintersemestrar till värmen som man ser att folk gör...)

Men så kom den mest vårlika dagen igår...
Alltså hur underbart!
Jag tror aldrig att jag kunnat sitta med ansiktet mot solen utan jacka på min födelsedag som jag kunde unna mig en stund igår.
Helt fantastiskt skönt...
Vilken födelsedagspresent!

På kvällen lagade jag en av mina favoritpastarätter till middag och så blev jag överraskad ( ja det blev jag verkligen!)med presenter och till det en fin bukett med liljor så det var ingen dum onsdag alls det måste jag säga...

Februari när den är som bäst.

Tack familjen!💓💓💓



FRÖBOL växthus.
Visst är de fina?!
Nya i butiken och dessa passar perfekt att ställa en grön växt i eller använda som hängande vas till ett vackert stort blad eller blommor som får flyta...

Bild nedan från Formex och där till vänster ser ni FRÖBOL med en muhlenbeckia i.


Favoritspeglarna från Tine K Home har ju nu i vår kommit i denna nya vägglampett modell till kronljus.
Eleganta...

Och de finns nu i nätbutiken.




Hyllorna från Storefactory Scandinavia är även de något som nu finns hos oss...

Och så dessa...

Påfyllning!
Av solspeglarna.


Önskar er en vacker torsdag!
(snart är det helg igen!)

Kram!

Inga kommentarer: