fredag 2 december 2016

Och en till mig....


Ni vet det där talesättet med skomakarns barn...

Ja, jag som håller på med så mycket advent/jul och kransar och dekorationer hela tiden, tror ni jag fått upp en krans på dörren hemma...

Nej.

Icke.

Men idag har jag äntligen gjort mig en alldeles egen.

Och jag band den på denna stålringen som är 40 cm i diameter.
Att klä på stålring ger en fin smal krans (som är lite trevligt som variation).



Stålringen finns nu också i nätbutiken.


Jag klädde den med granris, satte dit lärkgrenar upptill och satte dit långa gröna och brun/silvriga band och hängde dit en klocka från antiken och ett par trästjärnor...
Klart!


Igår kväll tittade vi då så klart på Julkalendern på TV.
Jag tyckte den var fin.
Så vacker rekvisita och julstämningshärligt smakfull och söta små personligheter.
(har ju hört en del negativa kommentarer, men tummen upp från mig och vårt hushåll!).

Fin fredag!

Ses imorgon!

Inga kommentarer: