torsdag 15 december 2016

Den bästa julklappen man kan ge sig själv...


Godmorgon.

Igår fick vi susa iväg och hämta hem en massa blomster inför dagens jobb som vi inte kunde vänta på tills de skulle levereras under förmiddagen...

Så nu ska jag sätta igång med det!

Jag har kaffekoppen i högsta hugg och en liten liten hög med julkort som jag skriver på också, multitasking, kallas det visst...))!

Skickar ni julkort?

Jag hade faktiskt tänkt att inte göra det i år...
MEN, de som man inte träffar så ofta som ändå skickar till oss måste man ju faktiskt ändå sända ett julkort så jag ändrade mig...Men det är få julkort i år.

Annars konstaterar jag att det är en del jag dragit in på att göra inför julen.
Och det känns bara skönt.
Jag har så mycket ändå så det räcker och blir över.

Och på tal om julstress...

Att titta på allt som andra gör och hinner med och sen känna sig otillräcklig för att man inte gör det själv...
Nej det har jag slutat med (ja jag jobbar på det i alla fall...haha...).
Det är skönt att släppa på krav och göra det man HINNER VILL OCH MÄKTAR MED.
Inget annat.

Och att sluta jämföra sig med andra (och må sämre för det) är väl den bästa julklappen man kan ge sig själv skulle jag vilja säga...

.

Den här eleganta ljusringen finns nu åter i butiken.


Kärlek och vackra tankar!
Kram M

Inga kommentarer: