onsdag 23 november 2016

Pysselkväll nummer 2 och lite av julens kransar...


När det närmar sig advent...



Jag binder kransar som är både tunna, tjocka och hjärtformade...
Varierar mig så mycket jag kan för det är ju det allra roligaste.



Dessa fina stilrena enkla stjärnljushållarna från PB Home finns nu i nätbutiken.


Igår kväll hade vi pysselgäng nummer två i butiken.
Det var fullt ös och jag hann faktiskt inte med att ta mer än dessa kort, men ja det är ju alltid något...

(Ni såg i förra inlägget lite mera från kvällarna som de såg ut i sin helhet med vad vi fikade och skapade med.)



Det är lite roligt för olika kvällar går det åt olika pyssel.
En riktigt populär grej/pynt som går som smör ena kvällen går ofta inte alls nästa kväll.
Helt klart är att alla inspireras av varandra och så ser man vad som blir fint hos någon annan och blir inspirerad av det.




Skapande när det är så där härligt mycket!


Ikväll landar jag i soffan...
Nya krafter måste plockas fram inför julskyltningen och alla dess förberedelser.

Kram M

Inga kommentarer: