torsdag 3 november 2016

Precis vad jag behöver!


Vilken morgon att vakna till...
Frost och sol och de gamla fönstren när jag drog upp rullgardinen var dimmiga av fukt och kyla...
Såååå vackert...
Ljus och sol, precis vad jag behöver.

Att det närmar sig advent är ingen tvekan i vår familj.
Idag skulle mannen upp tidigt i ottan för att leverera och sätta upp julgranar nere på Väla Helsingborg.
Jag trodde jag skulle bli vaken efter det men somnade om som en stock.
Herregud vad jag sover denna tiden på året.
Jag går och lägger mig först om kvällarna (ja nästan alltid i alla fall).
Men man får ju lyssna på kroppen...
Motion, bra mat (och gott också förstås!) och sömn och massa mys är extra viktiga ingredienser så här års...

Vill ha ljus och slingor överallt också...

(Ska du ha en ljusslinga där också fick jag höra förra helgen...ja tänk det ska jag! Varje hörn behöver lysas upp!)



Kolla så fina girlanger jag lagt in i nätbutiken idag...
Supersöta att både hänga i ett fönster, inne i ett rum, i julgranen, dekorera bordet med osv...

Och så dessa glittriga stiliga hjortar...




Tog dessa bilderna idag morse innan jag åkte till jobbet...

På fönsterbrädan har jag den fina Glow ljusslingan i silver.
Så bra längd på dem.


Och på plats på jobbet hade vi fått så härliga blommor...
Jag menar snitthyacinter...
Oh my god!
Kärlek!



Känner ni doften?

Så fina att pryda bordet med till Allhelgona helgen eller lägga med nobilis ris bundet till en bukett att lägga på en grav...


Torsdagskram!

Inga kommentarer: