lördag 17 september 2016

Lapin, Victory & Flair.


Lapins


Lisa W Breitholtz har kommit med nya vackra artprints och nu finns de hos oss i butiken.
Jag tycker de är så otroligt söta på ett väldigt fint flickigt sätt.
Helt enkelt bedårande skulle jag säga!

De är också lika fina att hänga upp med eller utan ram.

Förutom dessa nya motiv jag visar här så har vi fått påfyllning av favoriter och storsäljarna från innan!


Flair


Lapins finns i A4 och A3
och finns nu inlagt i nätbutiken


Vi har fått upp en ny lampa i uterummet.
Alex Black från Watt & Veke.
Jag gillar verkligen transparenta lampor.
Denna har vi hängt i ett hörn mot vattnet vid soffan och över matbordet har vi den största marknadskorgen från Tine K Home som nu fått belysning även den i form av en stor fin glödlampa där man ser tråden.
Jag älskar så länge man kan sitta här ute och belysning hjälper ju till då...haha..,-och inte bara tända ljus.

Det är liksom verkligen helg när man sitter här ute.
Tänder en brasa, lagar god mat, kan titta på vattnet som glittrar,- och just vatten är ju evigt föränderligt.., höra trädens grenar raspa till mot taket när det blåser och se alla gyllene små löv som singlar ner från träden...Man är så nära ute och i årstiden.
Varje säsong har ju verkligen sin charm...

Och hösten har mitt hjärta alla gånger.


Victory

...kaninens öron är V-tecknet...visst är det gulligt...




Pumpor under glaskupor, pumpor i krukan utanför dörren, på bordet när man dukar...
Kanske i hop med en ljusslinga...
Jag gillar!



Spegeln som skymtar är en sån modell som är så modern numera fast denna är gammal.
Allt har alltid en föregångare!

Trevlig lördag och på återseende!

Kram

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Så himla söta tavlor!
Hoppas du har en fin helg :)
Kram Anna