onsdag 31 augusti 2016

Farväl sommaren...


Augustis sista dag 
och då också den sista sommarmånaden som tar sitt slut så då kan det väl passa bra med en höstkrans...kanske...

Jag plockade lite material på min promenad igår kväll och lite från trädgården i butiken och så blev detta resultatet.


 Jag har börjat göra fotoalbum från bröllopet och det är så roligt...
Det var så länge sedan jag gjorde ett album, allt blir bara liggande i datorn numera...

Så bara för att det var så roligt så gör jag två!
Ett med bilder från vår fotograf Evis Renander och ett album med bilder från Olivia och Markus.

Det blir bra det!




Dessa snygga ljushållarna från House Doctor hittas nu i butiken.
De är lite större än de jag haft innan och har en kant så man kan dekorera om man vill....

Passar tex fint till stora gamla flaskor.
Och vips så har man sin egen personliga ljusstake.

Inte alls dumt det.

1 kommentar:

Merja sa...

Vackra kransar! Kul med ljus hållaren:)
Ha det fint!