lördag 4 juni 2016

...lördag...


När man går och väntar på att få komma iväg och springa...
När man väntar på att regnet men fram för allt åskan ska försvinna...
Då är tiden dryg och löparlängtan stor...



Nu har jag precis fått mig min runda och löparlängtan 
den blev löparlycka!

Idag var det lätt och härligt att springa med starka ben och allt i skogen och luften var som rensat av regnet
och luften så lätt och frisk att andas men ändå fortfarande varmt.

Jag älskar verkligen de där stunderna.

De gör min dag så många gånger.

Hoppas du också har en härlig lördag.

Nu blir det kaffe paus och sen en dusch och hoppa ur träningskläderna innan kvällen kommer!

Kram!

(Lykta och lyckodjur Cozy Room, min butik. På första bilden en samling krukor på uteplatsen.
Alla krukor Tine K, min butik och flaska och tråg vintage min antik)

Inga kommentarer: