måndag 13 juni 2016

Från helgen...


Hej sommarlov!

Att det nu är sommarlov innebär inga andra förändringar än att man inte behöver gå upp så tidigt på morgnarna och det tycker jag är total lyx! Att få sova lite längre är ju bara hur skönt som helst...

Här kommer några små bilder från helgen som gick....

I uterummet på bambubordet från Tine K tycker jag om att ha lite blommor och lyktor.
Det är inte i vägen där heller som det ibland kan bli om man har en massa saker på matbordet.



Alltså pionerna nu...
Sagolika och dessa doftar som den godaste parfym...


Lyktor Tine K och Cozy Room, snäckunderlägg och snäckor även de Cozy Room.


Fuchsiorna på stam som jag "måste" ha varje år ser ut så här denna sommar.
Brukar variera mig mellan lite olika sorters fuchsior.


Sommarhelger är väl bara bland det bästa man kan ha!



Dessa snygga korgarna från Tine K har vi nu fått hem till butiken igen.

Kommer i nätbutiken under dagen.

Nu ska jag snart åka på bikinijakt...hmm...

Och imorgon ska jag skylta om i butiken...Idag har det mest varit att städa upp efter helgen...
En typisk måndag med andra ord.

Ha en fin måndag!

Inga kommentarer: