lördag 30 januari 2016

Washologi


Åh vad jag är glad för denna nya leverantör!

Washologi!

Washologi är en ny svensk avancerad produktserie med tvättmedel, mjukmedel och linnevatten som verkligen gjort succe!

De är miljövänliga och effektiva och snyggt förpackade och väldoftande.

Såna där produkter man har en tendens att bli beroende av eftersom de är så ljuvliga!

Linnevattnet är speciellt så där "bara MÅSTE använda!"

Och vad gör man med linnevattnet undrar ni kanske?

Jo, generellt tvättar vi våra kläder lite för ofta ibland. Ofta kan det räcka med att vädra ett plagg för att det ska bli fräscht igen och vill man ha en nytvättad känsla sen så sprayar man med lite Linnevatten.

De doftar helt gudomligt, tro mig!

Allra mest lovord har jag läst på nätet och sociala medier om Linnevattnet LÄNGTAN med doft av bomullsblomma så gissa om jag var nyfiken på att prova den...
Och man blir inte besviken alltså...

Linnevattnet är dessutom suveränt att spraya på kuddar, filtar, att ha i strykvattnet osv osv...
Allt för en fräsch väldoftande och härlig känsla!





 Ni hittar nu detta i nätbutiken och på måndag ska jag plocka fram det i butiken.



 Miljövänliga och svenskproducerade tvättmedel, sköljmedel och linnevatten i snygga förpackningar.
Gillar mycket!
Framtagna av Viktoria Widengren

Washologi by Viktorias produkter är högt koncentrerade och det behövs tex inte mer än 10 ml mjukmedel per tvätt. En flaska mjukmedel LÄNGTAN räcker alltså till 100 tvättar. Produkterna lokalproduceras i Småland med grundtanken att belasta miljön så lite som möjligt och förpackningen tillverkas av återvinningsbar plast.

Washologi fick bäst i test när det enligt AISE:s godkända testmetod för branschen ställdes mot de två marknadsledande tvättprodukterna i Sverige.

Hoppas ni blir lika sugna på dessa som jag!

Så roligt när man kan ta hem bra och snygga och härliga produkter till butiken!

Fin lördag önskar jag er!

Inga kommentarer: