fredag 29 januari 2016

Ett fredags hello!


Jag skulle leta upp bilder till en grej och då hittade jag dessa från i somras som jag aldrig "hann" visa för vi åkte till Grekland sen på natten...
Och ja,- då var jag så här tjusig när jag klev på planet med denna eleganta frisyr så där klockan fem på morgonen...haha...
Det är ju kanske inte annars vad man orkar sno ihop hiskligt tidigt på morgonkvisten (läs natten!)?!!


Varje gång jag varit hos frissan och fått en fin frisyr så brukar jag sova med den uppsättningen. Funkar utmärkt, fast vissa frisyrer gör så klart att man ligger lite sämre än vanligt...haha...




Idag vet jag knappt vart jag ska börja.

Fick bla leverans från en ny leverantör igår.
Känns spännande och kul.
Hoppas ni kommer att gilla det lika mycket som jag.
Ett märke som syns mer och mer i tidningarna och som verkligen känns rätt att börja sälja här på Tulipa.

Vädret är dock så grått idag att jag känner att det är nog ingen idè att försöka fota det...
Får kanske bli ett helgprojekt.

Men åter i lager är, och inlagda i nätbutiken igen, är dessa populära drivveds hängena.
En favorit i repris som verkligen är superfina att ha hängandes ute vid entrèn.

Min mamma köpte sådan när hon var i Tyskland för några år sedan och det ville jag också ha till butiken så det blev jag glad när jag hittade och kunde ta in.



Glad fredag!

Kram Kram

Inga kommentarer: