måndag 14 december 2015

Efterlängtad leverans av solspeglar och lite annat.


Åh en decemberdag med klar himmel och frost.
Så skönt och välbehövligt!

Visst är det fint att på vissa paket lägga lite extra omtanke...

Jag ska villigt och vara först med att skriva under på att det hinner jag inte med många sådana, att göra det lilla extra, men det är allt bra fint och trevligt på de som det görs.

Den blå juterullen räcker till många paket och finns i butiken.
Änglarna är bara för fina att piffa till extra med, sen är det lite mera snöre och band, en kvist och kanske lite rivet vaxat papper..
Just vaxat papper är ju så användbart till både krukväxter, buketter, pynt och paketinslagning...



Idag kom det en efterlängtad leverans!
Nämligen med solspeglar...
De maffiga ljuvliga vackra speglarna som blir ett smycke för ett rum.

Vi lyckades till vår glädje lägga beslag på de sista som fanns hos leverantören och de anlände idag.
Vi har inte haft några hemma sen i början av försommaren och då hade vi väntat på dem...

Min solspegel hemma...


Det är något jag får återkommande mail och frågor om...Solspegeln.

Nu finns den alltså i lager igen men denna kan vi tyvärr inte skicka.

Det är endast avhämtning i butik som gäller på dem.


Pom poms som pynt på skåpet.
Så klart lika fina att hänga som att lägga.
Dessa från House Doctor stängs ihop med magneter.



Ljushållare i form av en blomma finns nu inlagt i nätbutiken.


 Det är lycka att hitta lite sol och ljus från himlen att fotografera i...


Här är också en annan nyhet för dagen...
Det snygga durkslaget i kopparfärg.

Fin måndag då.

Kram från mig

Inga kommentarer: