fredag 13 november 2015

Jag önskar mig av tomten...


Hej Fredag!

Alltid lite mysigt eller hur?!

Lite extra god mat, ett glas vin kanske, lite fler tända ljus...ja lite extra allt som sätter guldkant.

Fast helgstädat hus och sånt, som gärna ska ingå i fredagsmyset, det kan jag glömma bara...
Inte funnits en chans till det och kommer inte att hända på helgen heller (jo kanske söndag seneftermiddag...) då den är fulltecknad.

Tur det är mörkt när man kommer hem...

Det är lite sånt där som jag kan tycka är riktigt riktigt jobbigt...
Att inte hinna med...

Jag tror jag ska önska mig det av tomten i julklapp.
Lite mera tid.

Kanske han om någon kan uppfylla det...haha...


Idag bjuder jag på lite sköna knoppiga hyacinter i vackra gröna krukor...
Och titta så vackert en lök kan skimra...

Jag älskar hyacinter...


Lite julrosor i skålen/krukan med vacker vintage look som det kom påfyllning av fredagen till ära...



Något efterlängtat från Formex mässan i augusti...

Bubbelkannorna...

Så fina så fina och med bra pris!


Finns i klarglas och grått i nätbutiken.


Happy fredag fina ni som tar er tid att kika in!

Kram M

Inga kommentarer: