torsdag 7 maj 2015

PB Home News!

 
Så blev det redan torsdag...
 
Och de fina leveranserna fortsätter att anlända...
 
Denna veckan har varit riktigt rolig inredningsmässigt med leverans av nya krukor och olika  trädgårdsdetaljer, Baliparasoller och jag vet att både Tine K och Strömshaga är på väg med mera fint...
 
Men igår kom även PB Home!
Så där otroligt eleganta ljusstakar som jag väntat på sen jag beställde dem i januari liksom den fina fina vita urnan med lock.
 
Inredningskärlek!
 
Jag håller absolut PB Home som en av favoritleverantörerna eftersom deras inredning är stilren och klassisk.
 
Elegant utan att kosta alltför mycket...
 


Vad jag älskar olika nyanser av vitt...




 
 
Den vita urnan är inte glaserad inuti men man kan sätta en liten vas/flaska i så kan man ha den som vas när man känner för det också.
 
Just nu är körsbärskvistarna sagolikt söta...
 
 
Och så avslutar jag med att visa dessa nya fina kritvita glaserade krukorna även de från PB Home.
Vackra vågiga blanka...
 
Nu ska det hämtas hem blommor.
 
Nyheterna hittas i nätbutiken (inte krukorna dock)
 
Vi ses!
 
Gröna sköna  Maj hälsningar!

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Himmel så mycket vackert som strömmar in:)
Å även om man vill vara mycket ute, så vill man ändå fortsätta att fixa och piffa inne :)
Hoppas allt är fint med dig!
Kram Anna