fredag 8 maj 2015

Julafton i maj!


 
God morgon fredag!
 
Igår blev det lite julafton i butiken.
Den ena leveransen efter den andra dök upp...
Det var lite så där...Åh nej, nu kommer det en lastbil till...
Haha...aldrig blir det lagom för jag lovar jag älskar när det kommer nya saker.
Så himla roligt att få plocka upp nytt fint som man beställt och längtat efter...
Men som sagt, ibland blir det lite tjockt!
 
Jag har i alla fall fyllt på i nätbutiken med de populära vita Tine K krukorna som numera är en klassiker och omåttligt populära...
 

 
Jag har ett fikonträd i min mellan kruka.
 
 
Ny härlig modell på korg från Tine K Home.
Stor och rymlig och "skön" modell.
Perfekt för dynor, plädar, kuddar, leksaker...Ja vad man nu vill förvara...
 


Öppen flätad marknadskorg som är så snygg att inte bara ha stående utan även att hänga upp och använda som lampskärm, med eller utan belysning...
 
 


 
Fjärilstavlor...
 



 
En sak jag var tvungen att ta fram bums av gårdagens nyheter var denna...
Och vad är det nu då tänker kanske du...
Men det är den här...
 
Bild House Doctor
 
DIY lampan med de vackra glasbubblorna som jag väntat hela våren på att få hem...
 
Önskar er en riktigt härlig fredag!
Träden står i blom, solen tittar fram mellan molnen och det är vackra maj!
Njut dagen!
 
KRAM

Inga kommentarer: