lördag 11 april 2015

Sommarfeeling!

 
Efter en sommarlik kväll igår blev det en riktig sommardag idag.
 
Älskar detta...
 
Och även om det är varmt så är det fortfarande bara vår så bästa stället är denna varma vindskyddade hörnan där vindarna från vattnet knappt når fram...
 
Baliparasollet har fått komma ut och filtar och dynor så man kan sitta mjukt och skönt...
 
Ja, härliga strålande lördag helt enkelt.
 


 
Dessa bilder är från igår.
Vid åttatiden på kvällen när jag kom hem från en promenad var det alldeles stilla och ljummet och skönt att sitta här.
Man känner våren överallt.
Den är samma visa om hopp varje år.
 
Samma fantastiska känsla.
 

 
Från mörker till ljus...
 
 
Sittdynor Tine K Home och Enjoy Candles.
Min butik.
Den maffiga gjutjärnsljusstaken kommer från PB Home, även den från min butik.
(slut)
Bänken har min lillebror gjort.
Älskar den.


Avslutar med en bild från instagram igår kväll.
Så här vackert var det när jag kom hem från min kvällspromenad.
Kraftstationen vilar med sin skugga över vattnet, allt är stilla och himlen som färgas rosa när solen sakta går ner...

Ni vet de där stunderna man ska stanna och ta in...
Detta var en sådan.
Tänk vad mycket vackert man har omkring sig.
 
 
Hoppas ni har en riktigt fin dag!
 
Kram!


1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Underbara bilder!!
Härligt med sooool.. Men jag längtar efter lite riktig värme med, det blåser så grymt hos oss.
Ha de fint ❤️
Kram Anna