lördag 21 mars 2015

Lördag.


 
Idag är ingen vanlig lördag.
Det är en viktig lördag med mycket hopp.
 
Knappt man vågar skriva det men var dag är verkligen sin egen nu och vågar man tro på att något bra ska komma sin väg så känns det i själen så djupt att det känns som att man kan andas på riktigt igen...
 

 
Sommarminne från magiska Cinque Terre i Italien.
 
 
Lite Lisa W Breitholtz...
 
Microslingan som jag har här på väggen i hallen finns i nätbutiken och på ingång är nu även åter igen batteriljusslingorna som är lika som denna slinga men förstås kortare och drivs av  batteri.
Denna slingan är i silver men nytt blir även att de kommer hem med guldtråd...
 
 
Tine K facettvas.
Lika vacker som vas till blommor som att sätta ljus i...
Just för tillfället denna helg har jag ett par enkla fjädrar i min...
 



Här ska det nu lagas lasagne och fixas vitlöksbröd och sallad och allt man vill ha till.
Sen tror jag faktiskt att det blir största godisskålen på lääänge...
 
Hoppas Ni har en fin lördag!
 
Kram M

1 kommentar:

LILLA MÖBELVERKSTAN sa...

Vill bara säga att jag tänker på dig i det svåra du går igenom, och hoppas innerligt att det vänder och att allt blir bra! Läser alltid din fina blogg och får så mycket inspiration av dig! Kram Victoria