torsdag 12 mars 2015

FEMME Collection

 
Klassiska kläder med detaljer med det lilla extra och stilrena snitt, det gillar jag!
 
 
Hej på Er!
 
Idag är en såååå vacker dag och jag springer mellan nya fjädrar, ägg, hönor, kransar och blommor som ska förberedas till imorgon.
 
Dagens tröja.
En ny otroligt skön tröja från FEMME Collection.
 
FEMME Collection är det ju vackra duktiga Hannah Graaf som ligger bakom och är ett nytt märke som säljs i vissa utvalda butiker, på nätet och hos utvalda home sales representanter som bla min fina vän Linda blivit en av!
 
 
 
Linda är återförsäljare för Capri Collection men nu även FEMME!
 

 
I solspegeln idag morse...
Jag hade ju lovat att fota och visa er...
Lite reklam för Linda och FEMME...haha...
 
 
De snygga galgarna är vårnyheter från Tine K Home och finns i min butik.
 
 
FEMMES kläder ser ganska anspråklösa ut på galgen men måste provas för att man ska se hur ooootroligt fina de är!
Med kvalitet och med fina material och fina detaljer så är det kläder som liksom passar till allt och kan användas lääänge.
 
Jag gillar klassiska plagg som dessa jättemycket!
 
 
Snedskurna armslut...
 
 
 
Älskar halsringningen på denna modellen och armarna som är vida och vackra...
 
 
Denna tröjan heter ELINA TOP och är i färg Grey Melange
På mig passar storlek S perfekt i alla toppar, blusar jag provade.
 
Vill man komma i kontakt med Linda för att boka en visning för att se Femmes kläder så hittar ni henne här, linda.a@femme-collection.se
 
Fortsatt fin dag!
 
Kram Mariette


Inga kommentarer: