söndag 29 mars 2015

En ny Adela.

 
Hej Sommartid!
 
Ja nu är vi där.
Vid ljuset, vid vändningen och längre kvällar...
 
Jag ser fram emot att kunna sticka ut och springa på kvällstid utan att det är beckmörkt innan man hinner...
Det har jag längtat efter så...
Möjligheten som den frihetskänslan ger.
 
Igår eftermiddag efter jobbet var trefjärdedelar av familjen ute och sprang.
Det ni!
Kors i taket!!!
Men roligt att göra det tillsammans.
Nu sprang jag visserligen vidare och lämnade dem efter en liten sträcka men för den som aldrig springer annars är det en bra prestation och man måste ju börja nånstans!
 

 
Medan jag skriver här så förbereds det frukost à la Bolagsvillan vilket på helgerna oftast består av scrambled eggs, bacon eller köttbullar, toast, kaffe och juice.
(jag är ingen frukostmänniska så jag äter inte allt det där dock).
 
 
I fredes fick vi en ny vacker sjal till "familjen".
Adela i en härlig rosa.
 
 
Visst är den fin?!
Jag kan verkligen snöa in mig på att fota en grej...
Jag menar en sjal är så vacker...den kan man ge hur många bilder och uttryck som helst...
Men man får försöka begränsa sig...haha...
 
Sjalen hittar ni förstås i nätbutiken.
 


 
Förutom nya snygga Adela så kom även påfyllning av storsäljande Allis i två fina färger... Färgställningen ovan...
 
Och denna nedan.
 
Ha en skön söndag vänner.
 
Idag blir det middagsbjudning och så kollar vi förstås final på Farmen.
 
KRAM!


3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Vilken vacker själ!! O likaså är du <3
Här piskar regnet mot fönsterrutorna idag, så det blir en riktigt lugn o skön söndag här hemma.
Ha de fint!
Kram Anna

Petras - Enjoy life every day sa...

Vackra bilder, jag är nyfiken på vem som håller i kameran?
Kram.

Tulipa sa...

Petra,
tack! Kul att du tycker det!
Det är min duktiga dotter som hållit i kameran och hjälpt sin mamma med jobbet.

Kram Mariette