onsdag 11 februari 2015

Sånt man gör en onsdag.

 
Blå som himlen...
Vit som molnen...
Riddarsporrarna och ginsten.
 

 
Ser ni mattan som skymtar i solen under blommorna?
En av alla mattor som finns ute i antiken på gården.
Och just mattor är ganska populärt att köpa vintage hos oss.
Det gäller förstås bara att hitta någon som passar just ens eget hem och stil.
 
 
 
Hej Onsdag.
 
Nu går det i rasande fart mot Alla Hjärtans Dag.
Nu på morgonen ska jag komplettera min blombeställning inför denna helg (samma visa varje gång...hur mycket ska man köpa av allt?!), dyka ner i blomsterarrangemang inför begravning och så håller jag tummarna att House Doctor, som skickades från Danmark för flera dagar sedan kan komma idag.
Det väntas bla påfyllning av Diamond ljusstakar, som det blev en galen efterfrågan av sist jag fick och House Doctor kunde inte heller skicka så många jag beställt...Mååånga som ville ha dem...
Även favoriter som randiga tvättkorgar, marmorskärbrädor vita mm är på ingång igen.
 
Favoriter som blivit klassiker och alltid efterfrågas.
 
Hoppas på sol idag också.
 
Kram M

Inga kommentarer: