fredag 23 januari 2015

Lisa W Breitholtz

 
Hej!
 
Hurra för fredag och en härlig januarisol!
 
Som man njuter av ljuset...
Det älskade,
 efterlängtade.
Och nu märker man ju även att det ljusnar tidigare om morgnarna.
Vi går mot rätt håll!
 
Idag fick jag bästa starten på helgen när jag fick paket från Lisa!
 
Lisa W Breitholtz med de vackraste artprints man kan tänka sig...
 
I´m in love!






Helt bedårande fina...
 
Originalen till dessa är Lisas oljemålningar och artprintsen är signerade och tryckta på 300 grams obestruket offwhite papper.
De levereras i celofanpåse.
 
 
 
 
Dessa vackra hittar ni nu i nätbutiken.
 
I min marockanska urna har jag satt körsbärskvistar...
Ett sånt där ljuvligt enkelt vårtecken som är enklast möjliga men ack så vackert...
 
Nu ska jag sätta full fart här.
 
Dagen går ju alldeles för fort när man har roligt!
 
Kram Kram!

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh så fina, jag klickade hem en direkt. Kommer bli perfekt i stil till det jag ska måla och göra om.
En riktigt fin helg till dig
Kramar/AM