torsdag 29 januari 2015

Ett fång härlighet!

 
Med en doft av vår säger jag hej till denna sista januari torsdag som bjuder på fint fallande snö...
 
Mimosa turner är så där vackert fluffig och doftar gudomligt...

 
...och ranunkler kan jag nog aldrig se mig mätt på...
Som vårens rosor av hopp...
 

 
Och där står lerkrukorna och väntar på att fyllas med vår och värme.
 
 
Tänk att tomma krukor kan lova så mycket av det som komma ska.
 
Men först en januaridag att fylla med fint.
Jag ska bla fotografera mera.
 
 
Kram!

3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Sååååå vackert! Här letar sig solen fram, så nu ska jag göra det sista på städningen och sen ge mig ut på en PW :-)
Ha en fin torsdag!
Kram Anna

Merja sa...

Vilken härlig fång med blommor!
Ha det gott

Petra sa...

Mimosa är min lillasysters favorit. Den doftar så gott och har ett speciellt mjukt utseende.
Fina bilder du knäppt.
Kram till dig♡ /Petra