fredag 12 december 2014

Hedentorps Plantskola och lite mera...


 
Ja men God morgon Fredag!
 
 
Givetvis var jag tvungen att fotografera en del hos Hedentorps Plantskola igår.
 
Några bilder i inlägget här under och här kommer en hel kavalkad av mera ögonfint.
 
 
Själv älskar jag sån här inspiration.
Jag hoppas ni gör det också!
 
Varsågoda!
 



 
Liv, (som driver detta med sin man), och jag säljer många produkter av samma sort och samma leverantörer men så hade hon ett par som jag funderat på att börja handla av och nu blev jag ännu mer säker på min sak.
 
Man har ju redan börjat tänka framåt, så klart.
 
Här finns mycket fint från Tine K tex.
Och jag är själv så otroligt glad att vi kunde bli återförsäljare för dem.
Många leverantörer numera säger inte nej till nya kunder men heder åt dem som kollar upp var närmsta andra återförsäljare av samma märke finns så att det inte finns "nästgårds". Det blir inte samma tjusning av det.
 












 
Efter detta stopp körde vi till Höganäs. Saluhallen, Magasin 36 och Butiken.
 

 
Här fotade jag inte så mycket.
Jag hade turen att "fynda" en supersnygg kofta däremot!
De hade precis börjat med rea på kläder pga kommande ombyggnad och jag sparade en hel tusenlapp på en kofta för halva priset...haha..Ja, det är väl så man tänker...
Men det är klart att man inte sparar...
Men fyndade tyckte jag att gjorde och vi var lyriska av intryck och magin där i de vackra lokalerna...
 

 
Saluhallen...
 
Åh, vilket gudomligt ställe...
 

 
Anemon kärlek...

Vilket fikabord!
 
Underbart eller hur?!
 
Sen körde vi vidare till Båstad och fixade några julklappar och sen,
 hem och jobba.
 
Efter denna mysiga dag så har jag redan ett nyårslöfte klart.
Och det är inget löfte av tvång eller bättring.
Bara ett sånt där löfte att se fram emot.
 
 
Kram Mariette

Inga kommentarer: