onsdag 12 november 2014

Finaste muggarna och en riktigt bra dag!

 
Finaste marockanska temuggarna med silverkant...
 
Hej igen!
 
Ja ibland händer det. Två gånger på en och samma dag.
Så himla glad idag.
Det har liksom varit en dag man inte kan bli annat än glad av.
Tre härliga leveranser på förmiddagen med bla dessa vackra marockanska muggarna...
Ljuvliga till både dricka eller om man som jag dessa tider vill sätta vita hyacinter eller julrosor i...
Hur enkelt fint är inte det?!
 
 
Sen mitt i allt glatt uppackande var det iväg till frissan och bli lite ompysslad.
Blev faktiskt aningens mörkare inslag i håret än vad jag tänkt mig från början, men jättenöjd. Jag gillar att vara lite mörkare på vinterhalvåret, men ändå är det fortfarande ljust...
Ja, ni fattar...haha..
 
Roligt med en frisör som ger förslag som man inte ens var inne på när man kom och sen att få en uppsättning efteråt är alltid kul.
Kommer nog någon bild på det imorgon.
 

 
Muggarna hittas i nätbutiken där det bla även blivit påfyllning av större marockanska fat i svart/vitt som alltid är populärt.
 
 
Vackraste adventsljusen från Tine K home finns förstås hos oss på Tulipa.
 
Ha en mysig kväll.
 
Kram Mariette

Inga kommentarer: