onsdag 1 oktober 2014

Fina nya tavlor och en skön runda!

 
God morgon Oktober månad!
 
Månaden när man på allvar kan börja fixa med mossa, kottar, granris och annat som får en blomsterväns hjärta att klappa.
 
Igår kom en leverans med bara pynt.
Dekorationsmaterial inför Allhelgona, till kransar och pyssel och advent.
Åh, lycka!!!!
 
I en annan leverans som kom igår fanns dessa tavlor jag väntat på.
Tycker de är så enkelt fina och passar perfekt som ensamtavla eller på tavelvägg eftersom de har en alldeles lagom storlek.
 

Less is more
 
Love is all you need
 


 
Igår kväll var jag ute och sprang. Andra gången i mitt liv som det blev 1,5 mil (brukar oftast vara 8,5 km) så i natt har jag sovit sååååå gott! Och det gick så galet lätt att springa den där sträckan också (ja klart man får kämpa men det finns olika nivåer av trötthet så klart och igår hade jag satt 2 mil om jag satsat på det!).
Med den extra långa rundan kom även en härlig känsla att vakna idag morse och bara känna sig stark och pigg och frisk.
 
Så jag summerar september som en riktigt bra månad på alla sätt,
jobbmässigt, träningsmässigt, hemma och på inredningsfronten och säger
Välkommen Oktober, vi ska ha skoj ihop!
 
 
Tavlorna är nyheter i nätbutiken.
 
 
Happy onsdag och på återseende!


1 kommentar:

STENLYCKA sa...

En oktoberkram från Raina. Önskar dig en skön månad!!