torsdag 4 september 2014

Höstmood och Enjoy!


 
Dessa ljusen kommer att lysa upp min höst och vinter.
Både hemma och i butiken.
 
Idag fick vi rejäl påfyllning efter senaste veckans succè.
Sååå roligt att de gått hem både i nätbutiken och i butiken.
 
Och de är så tacksamma att ställa i princip precis överallt.
Och man behöver inte vara rädd att det ska ta fyr...
 
 


 
 
Enjoy Candles LED ljus hittas i nätbutiken.
 
 
Det är sol och det är sensommar men nog är det höstmood och det som inspirerar stort.
Jag vill ha äpplen, pumpor, kottar, nypon och andra sensommarbär.
Jag vill ha varma färger och sånt som känns mysigt och ombonat.
 
Kort och gott jag vill bara ha det som är just nu och med solen upptill kan det inte bli mycket bättre.
 
Ikväll ska jag dock försöka ligga lite lågt och ta det lugnt.
Inte något jag är bra men oj vad tröttheten satte in idag mitt i all den där underbara inspirationen jag har till allt för tillfället.
 
Så,
med en önskan om en mysig kväll till Er!
 
Hej från mig!


Inga kommentarer: