torsdag 21 augusti 2014

Så där så man bara blir förälskad...

 
Vackraste ljusen som man inte kan annat än att bara bli förälskad i...

 


 Hej!
 
Åh vilken dag...
Massvis att stå i så nu tar jag en liten bloggpaus för att vila rumpan (!!) innan jag måste fortsätta här innan det kan bli aktuellt att köra hem.
 
Vilken tur att man har familj och vänner som ställer upp. Annars hade livet sett väääldigt annorlunda ut.
 
Igår fick vi hem Enjoy Candles som jag visade i ett inlägg.
 
Alltså, dessa ljus...
De är magiska...
Man fattar inte hur fina de är förrän man ser dem! Och här snackar vi kvalitè på LED ljus med tre flimrande punkter och 100% äkta finaste vax. Timerfunktionen tyckte jag var perfekt. Mysigt att kunna ställa in dem så att de lyser tex när man kommer hem om kvällen och bästa bästa att slippa vara rädd för det där med att det kan ta fyr.... Ni vet..."Släckte jag ljusen" tanken är aldrig rolig!
 
Hemma hos oss trodde de andra i familjen att det var riktiga levande ljus som brann så fint där på fönsterbrädan när jag satt och kvällsjobbade lite...
 
Men nja, jag hade inte placerat levande ljus så här nära blommorna...
 
 
Mysigt va?
 
Mina nya favoriter som ni kommer att få se många fler gånger då jag tagit dem till hjärtat totalt...
 
Nehej, dags att jobba på.
 
 
Bästa kvällen till er som kikar in här!
Här skiner solen!
Hurra för det!
 
Kram!
 
Ljusen hittas här


Inga kommentarer: