lördag 5 juli 2014

Välkomna på kaffeservering på gården!


 
God morgon!
 
Idag fixar vi fram för vår servering.
Lägger upp kakor, sätter dukar på borden och laddar kaffekannor!
 
Så här såg det ut igår kväll när vi fixade det sista inför dagen...
 

 
Detta är en tradition.
Klädstreck i rabatten...
 

Och titta nu har vi fått upp armeringsnät mot brandstationen! Där ska det så klart klättra lite klängväxter och rama in vår gård mera för mooore mysighetsfaktor.
 


 Travat porslin är vackert...
 

 
Bild från igår kväll.
Idag har vi fixat till borden och dukat fram kaffet.
 
Välkomna till oss mellan klockan 10-16.
Kaffeservering och fina erbjudanden på Hinza väskor och doftljus och välfyllt ute i Antiken och inne i butiken med massvis av fina nyheter.
 
Glad lördag!

3 kommentarer:

Mejrams! sa...

Du har det så fint! Hoppas att jag någon gång i framtiden har möjlighet att besöka dig och din butik. Lycka till idag! Kram Merja

Ekenäsliv sa...

Å jag liksom ovanstående hoppas med jag kan ha vägarna förbi nån gång:)
Lycka till idag!!
O vilken fin klänning du har!!! Får man fråga vart du köpt den?
Kram Anna

AnnaHelena sa...

Där skulle jag så gärna sitta och fika! Det är nästan det bästa jag vet - att sitta och fika på mysiga ställen!
Hoppas allt gick bra i dag!

Kram // AH