tisdag 8 juli 2014

Vackraste trädgårdskloten...


Nu är vi stolta och glada återförsäljare av dessa skönheterna!
 
Jag bara älskar dem!
 
Glasklot i olika färger och storlekar som skapar magi i trädgården...
 
Hur vackert som helst om ni frågar mig.
 Jag har faktiskt lite svårt att se mig mätt på dem...
 

 
Vi har fått hem massvis av olika storlekar och färger...
Då varje produkt är handgjord är det också ofta så att ingen är riktigt den andra lik...
 
Svårt att välja färg och modell...
 
Ja visst!
 
 
...men vackert att sätta många tillsammans också...
 
 
Och när det regnar på dem blir de nästan ännu vackrare...
Regndroppar på glas vem kan motstå det...
 


 Kloten finns i butiken och några varianter i den hängande modellen, som du tex hänger i ett träd, en portal, ett uterum mm, finns i nätbutiken.
 
 

Galet vackra glasklot...
 
Suck.
 
Ha en härlig sommartisdag så här i fina sköna juli!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Såå fina! Synd att du bor så långt bort eller det kanske är jag som gör det:)
Några glasklot på pinnar skulle sitta fint i min trädgård.

Ha en fin kväll

Åsa

Merja sa...

Jätte snygga! Har några sen flera år till baka. Tror jag hittade dom på Granngården
Ha det gott!