måndag 14 juli 2014

Här har vi inte semester ännu!


 
Lite nya saker vi plockat upp i butiken,
 finns även nu i nätbutiken.
 

 
Favorit i repris!
Glasflaska med lock, nu med röda prickar.
 
 
Till bag in box vinet...
 

 
Fin potatisskalare med trähandtag...
 
 
Hej nya sommarvecka!
 
Hoppas ni har det riktigt bra vad ni än hittar på!
Kanske ni lever semesterliv i en sommarstuga, campar, lever båtliv eller bara har det gott på hemmaplan och njuter av livet...
 
Här har vi öppet i butiken en vecka till innan det är dags för semester.
 
Det är en vecka senare än vad vi brukar ha men det sammanfaller bra med Formex då också så slipper vi stänga för att besöka mässan.
 
Så denna vecka ut är det alltså ordinarie öppettider och därefter som senaste somrarna när butiken har "semesterstängt"... dvs, är dörren öppen är ni välkomna in!
 Min mamma bor i huset bredvid butiken och tycker det är roligt att hålla lite extra öppet för nog är ni många semesterfirare och turister som har vägarna förbi oss under ledigheten!
Själv tänkte jag vara med mina barn, som jag knappt sett detta sommarlov, och i nätbutiken kommer jag att skicka paket under ca halva semestern, så helt ledigt tar jag inte.
 
Meeen, ännu är vi inte där!
Vi kör alltså vanligt öppet hela denna veckan.
 
Njut av dagen!


Inga kommentarer: