fredag 23 maj 2014

Tisdagens fotojobb!

 
Som jag skrev tidigare i veckan så hade jag ett roligt fotouppdrag häromdagen.
 
Jag hade åter igen fått äran att fota åt KRIMA Knäred som nu lanserar sin nya satsning på en uteserie med bänkar, grytskåp, utekök mm
 
Här kommer ett smakprov.








 


 
Tre olika modeller var det jag fotade denna gången.
 
Visst känns det rätt i tiden med sådana här möbler nu när vi satsar mycket på uterum, trädgård och prioriterar att få vara ute och njuta.
 
 
Detta var bara ett litet axplock av alla bilder.
 
Galet kul med sånt här tycker jag!
 
Det är roligt att få utveckla sig och även göra styling/fotografering som ju ändå känns väldigt naturligt för mig i mitt jobb och som jag redan gör åt mig själv och mitt företag.
 
Solskenshälsningar!

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka fina bilder!!! Vad duktig du är, så roligt för dig att få göra något nytt! Grattis!
Kram,
Regina