tisdag 11 februari 2014

Idag fraktfritt på smycken!


 
Brukar ni ge bort något på Alla Hjärtans Dag?
 
Jag tycker det är väldigt roligt att ge något till de man har närmst.
 
 
Idag kör vi fraktfritt på alla smycken i nätbutiken.
 
OBS; Du måste välja Klarna faktura, inte göra kortköp!, för frakten kommer automatiskt att gå in men den kommer jag att plocka bort innan fakturan aktiveras och din beställning skickas.
 
 
Idag ska jag bla ta en sväng med målarpenslen på ett projekt jag har hemma...
Längtar efter att få ordning på huset efter senaste veckornas totala tidsbrist.
 
I butiken fick vi igår två pallar med möbler!
Oj så mycket snyggt... Både vita och svarta möbler med bla den populära betongtoppen.
Vi fick även hem den populära helfigursspegeln som gömmer smyckesställ och krokar när man öppnar det...
Står redan på vår dotters önskelista!
 
Ha en fin dag!


1 kommentar:

Källeboda lantliv sa...

så härliga smycken du visar !
dock har jag hela lådan full av en massa just nu ..hi hi ..men fina tips ! tack ! kram jeanette