måndag 9 december 2013

Bland julens höjdare!

 
Rumsgranar...
På stark frammarsch redan förra julen men i år är de helt klart den mest efterfrågade växten, ja förutom amaryllis och hyacinter då...
 
Och de är ju så vackra.
Och så tåliga.
 
Här i butiken har jag satt dem i korgar från Tine K.
Hemma får min rumsgran stråla i en kruka från Sturehofskrukmakeri...
De förtjänar ju liksom en snygg "fot".
 
Dessa granar rekommenderas verkligen om du inte redan provat på dem!
 
Finns i olika storlekar och kanske att den tom kan få bli lite pyntad till julen om man är på det humöret))?!
 
Idag koncentrerar jag mig på att slipa och måla möbler...
(ja mellan att snitta blommor, fota till nätbutiken och allt annat som tillhör arbetsuppgifterna, brist på sysselsättning råder aldrig...)
 
 
Eventuellt att jag kikar in ikväll igen med ett litet julgodis recept.
 
God måndag!

Inga kommentarer: