söndag 24 november 2013

Tine K lampa och lite annat piff

 
God morgon soliga Söndag!
 
Så skönt att få vakna till en ljus och solig dag!
Vaknade även med ett huvud som är fullt av idèer och inspiration så här ska det fixas och grejas.
Först en runda i skogen dock.
Blir lite dåligt med joggingrundor dessa dagar så bäst att passa på idag.
 
På sidobordet i matrummet har nu en ny underbar lampa från Tine K fått ta plats, (från min butik)
En vit amaryllis gömmer sig under kuddmossan i krukan från Frejas Boning och min ilex kvist har stått vacker i två veckor nu.
 
Givetvis har jag tagit hem nya favorit ljuslyktorna, också de från Tine K.
Egentligen står de placerade på en bricka med lite adventsfint framför TV:n men nu till frukost står de här.
Detta eviga flyttande,-som ju är så roligt))!
 
Peacetecknet i tallrikshyllan är också nytt från min butik och även det en favorit som syns både här och där i inredningsvärlden/bloggvärlden.
 

 
God söndag!
 
Kram Mariette

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Tycker du har ett så fint hem & du inspirerar mig massor. Har även lagt min första order i din butik-så mycket fint du har, så där kommer jag handla fler ggr.
Ha det gott.
Kram Helene.

Mamma C sa...

Jättefina saker som du pyntat med. Kul när man kan flytta runt på sakerna med.
Kram Mamma C

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad fint du har arrangerat på ditt sideboard och i tallrikshyllan! Ilexkvisten är jättefin, jag hade en sådan förra året och de är verkligen tacksamma.
Ha det fint!
Kram,
Regina