måndag 4 november 2013

Lite jul i naturtoner...

 
Hej regniga Måndag!
 
Idag är det riktigt grått ute men jag springer som en tok mellan butiken och uthuset och försöker göra lite julfint i antiken så jag hinner knappt tänka på vädret (och därmed inte tänka fy vad trist och grått).
Nej, här är det full fart på mig som vanligt))!
I butiken ska adventsbelysning också upp, men det blir inte idag för det hinns inte med...Så ni som väntar får ge er till tåls...(blink blink till vissa...hihi..)
 
I nätbutiken har jag idag börjat lägga in lite jul.
Djurornamenten i porslin från House Doctor är ljuvliga och passar lika bra i lärkgrenarna som i granen längre fram...
 





 
 
Ha en riktigt bra måndag!
 
Kram

1 kommentar:

Malin`s Diner sa...

Härligt! Jag har börjat adventsfixa i butiken nu också. Tyvärr har jag mycket annat den här veckan, skulle vilja vara i butiken på heltid nu ju! I dag fyller Ella 11 år, vilket är mysigt!

Lärkgrenar, var hittar man det? Finns det vilt i naturen? MIn kollega säger att han cyklar förbi det på vägen till jobbet, men att träden är gula nu.

Kram kram