fredag 4 oktober 2013

Nya skålar från House Doctor...

 
En utav dagens nyheter i nätbutiken idag!
Supersnygga skålar med siffror 1 2 3 från House Doctor
 
 
Hej Hallå!
 
Äter lunch och uppdaterar nätbutik, instagram och blogg.
Effektivitet är mitt mellannamn...haha...
Borde ta det lite lugnt ibland, men det är svårt... Får panik om jag hamnar bland för lååååångsamma människor...
 
Idag har jag sån där skön träningsvärk efter att ha sprungit längre flera dagar denna veckan än vad jag brukar göra. Detta beror på att de stängt av övergången nedanför vårt hus vid kraftstationen pga av arbete så då får man leta nya vägar att springa, vilket inte är helt lätt när man bor som vi gör och helst inte vill vända och springa tillbaka...
 
Men inget ont som inte har något gott med sig.
Nya intryck och skön träningsvärk är resultatet.
 
 
 
 
Hemma hos oss flyttar saker ständigt runt.
Denna veckan drog jag med barnen i "vi byter plats på sofforna och fåtöljerna" och det blev kanonmysigt.
Alla är nöjda och stora rummet känns åter igen lite som nytt.
 
Här på det marockanska brickbordet hoppar saker runt ständigt.
Just nu skiftar det mellan ljuslyktorna ovan eller de i klarglas på bild högre upp och så nåt annat pynt som en fin skål tex.
 
 
Skön fredag på Er!
 
Ses snart igen!
Jag svämmar över av allt jag vill visa och inspirera med!
 
Kram på Er!


4 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Vackra skålar och bordet de står på/vid är underbart!!

Ha en finfin fredag!
Kramis Paula

Källeboda lantliv sa...

Skitsnygga ! urläckra !
måste kika in på din nätbutik !
ha en trevlig helg ! kram jeanette

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Du bjuder på så vackra foton, jag älskar att besöka dig! Tyvärr är jag inte så duktig på att kommentera, det har varit så mycket för mig den senaste tiden men så är väl det för de flesta, egentligen inget att skylla på.
Nu sitter jag här och försöker läka en stämbandsinflammation genom att vara tyst..... vad passar bättre än att besöka sina vänner på bloggen då.
På måndag reser jag och maken med goda vänner till Kanarieöarna för en vecka bad och sol, så nu hoppas jag att jag skall bli bättre från min förkylning.
Önskar dig en fin helg och kommande vecka!
Stor kram Raina

pipe leak sa...

alltid toppen ... jag Älskar din superfint blogg :)