tisdag 15 oktober 2013

Jag blir så lycklig...

 
Höstens rikedom är...
 
...allt fint material som finns ute nu...
 och alla fina växter och material som finns att köpa i sin blomsterbutik och komplettera med...
 
Det är en högtid på året för den som gillar att skapa och njuta av fint!
 
Sannerligen.
 
Nere vid butikens uthus ligger nu löven i drivor och det är så fint att sätta till några korgar med blommor, en korg med äpplen, lite kottar och kvistar... 
 

 
 
Prydnadsgräs med sina vackra vippor är något man ska satsa på, brukar tjata om det...
 
Cyclamen i korg med några benvedskvistar...
 
Pernyttia pyramid hade blombilen igår när han kom hit.
Så otroligt fina tycker jag...
 
Kram!


7 kommentarer:

No34 sa...

Hösten är fantastiskt vacker och doftar ljuvligt tycker jag. Så fina blomsterarrangemang du gjort utanför butiken.
Men... vilka fina bilder på barnen. Jättefina, verkligen!!!
Tisdagskram från Kate

mammaxtre sa...

Vackra bilder! Hösten kan vara grå och eländig men den kan också värda bedårande vacker. Ha det gott

millandante sa...

LJUVLIGA BILDER!!!

Min plats i solen sa...

Som jag njuter av dina färgstarka och ljuvliga bilder. Helt underbara!♥

Kram Lotta

Vitt hus med svarta knutar sa...

Åh vad mycket fint! Jag älskar bilden med de halvöppna blå dörrarna, de gula löven, blommor och korgar och allt annat.
Kram,
Regina

nässlor och fjärilar sa...

Urfina bilder!
Jag håller med dig om att man blir lycklig av hösten, den är verkligen min favorit årstid. Den är så färgsprakande och fin. Dessutom tycker jag att det luktar speciellt när det är höst.

Din blogg är så inspirerande, får en massa nya idéer av att titta in här. Tack!

/Susanne

Anonym sa...

Underbara dekorationer. Du gör så fint.
Eva