lördag 13 juli 2013

Nu tar jag semester...


 
Solig underbar lördag!
Perfekt för ett bröllop med andra ord!
Här en brudbukett till ett trädgårdsbröllop.
 
Stora djupröda rosor, murgröna och lite pärlor och vita band, sen har man den i sin hand...
 



 
Idag jobbar jag sista dagen på ett tag.
 
För nu är det dags att ta semester!
Känns alltid lika overkligt och konstigt...
Jag menar kan man ta semester....?!
 
Hur som helst.
Vecka 29-32 är här semesterstängt och det innebär att vi under dessa veckor inte tar hem blommor.
MEN, är dörren öppen är ni välkomna in eftersom vi brukar hålla lite halvöppet ändå.
Vi säljer ju mycket inredning också.
 
Ska ni köra en bit och vill veta om här är någon så ring 0703505595 eller 043050770 för att kolla om det är öppet just den dagen.
 
I nätbutiken skickar jag paket som vanligt men inte varje dag. Även där drar vi ner lite dessa veckor vilket betyder att man kan få vänta lite längre på sin sändning.
 
 
Ha en go lördag!
 
Här på bloggen ses vi även under sommaren!
 
Kram!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får en härlig semester, och samlar krafter inför höstens arbete.
Kram från en flitig bloggläsare!

EvaB sa...

Ha en underbar semester med familjen Mariette!

Gott för alla oss följare att du inte sommarstänger bloggen...

En massa sköna sommarhäsningar till dig! Kram Eva

Anonym sa...

Önskar en skön och avkopplande semester /Hella

Anonym sa...

Ha en skön och välförtjänt semester. Hoppas du tar dig tid att vara lite ledig och njuta.

Kram Helena

Anonym sa...

En underbar skön semester önskar jag dig Mariette och din familj.

Solkramar
/Renate