tisdag 25 juni 2013

Lite Odd Molly i kassarna...



Hej på Er!


Åh förmiddag med en massa tekniskt strul...avskyr sånt... Tur att man inte vet det när man kliver upp på morgonen för då tror jag inte jag hade gått upp))!! Men nu verkar det vara löst så jag kan koncentrera mig på annat.

Det är just det också med tiden det stjäl, de tekniska strulen, sån evinnerlig tid det tar innan man kan få en lösning på det ibland... Och jag ger mig inte förrän det är löst, sån är jag med det mesta i livet.
Ger mig inte, (på gott och ont!)

Desto roligare är det ju att shoppa!

Hoppas Ingela fick en hög med extra kunder nu när jag tipsade er om rean i Markaryd som startade igår (både här på bloggen och på instagram).
Jag är ju väldigt förtjust i hennes butik Hans & Hennes som sagt...
Ett par Odd Mollys och några andra plagg blev det för min del så jag är jättenöjd.
Hade kunnat shoppa mycket mer men man har ju inte råd med hur mycket som helst...
(Mötte bla en bloggläsare där som också var och shoppade och som tänkt att jag nog också skulle dit, ni känner mig bra...*haha*..)

En av mina nya Mollys, och Eric har fotat.

Jag har så bra assistenter!

Kram!

1 kommentar:

Källeboda lantliv sa...

jättesöt tunika ,,ja odd molly får man handla på rean ..de är rättså dyra ..( jag unnade mig dock den gröna militärjackan med broderier nu i våras..bara ett måste ..älskar den !)ibland har man nytta av det i massor ...
njut av sommar !
kram jeanette