måndag 22 april 2013

Paraplyväder!

 
 Nytt i nätbutiken idag
 
 
Hallå Måndag!
 
 
Idag är det ett stilla vårregn, men ingen vind, tack och lov..., så då passade vi på att fota ett nytt paraply från Lisbeth Dahl.
 
Detta är så fint i svart och silver, olika mönster, prickig liten volangkant och söt rosett på handtaget.
 



 
Min lilla fotograf fyller 12 år imorgon så för henne måste Eric och jag fixa lite idag!
 
Nu har jag jobbat hemma en stund och måste susa upp till butiken meddetsamma.
Vad gjorde man utan bilen?!
 
Kram från mig!

5 kommentarer:

AnnaHelena sa...

Med ett så fint paraply så önskar man sig nog en och annan regndag! :-)

Kram // AH

Anonym sa...

Mm.. dessa ljuvliga paraply..
Vill ha!! Ljuvliga bilder.
Kram Marie

LOPPISLIV sa...

Har länge tänkt köpa mig ett sånt paraply, de är såååå vackra! Fina bilder du bjuder på!!

Kraaaam Paula

Mina dagar sa...

DUKTIG fotograf!! Jättefina bilder!!
Och ja, det paraplyet skulle jag gärna ha!!

Kram

Anonym sa...

Jätteläckert paraply!
Ja, för mig är det bara kul att få anledning att använda mitt finaste leopardparaply - inköpt hos en viss bloggfresterska! Ledtråd? Butik i Knäred! ;-)

kramar
Ann-Britt