onsdag 24 april 2013

Nya Iris Lights!

 
 Nya Iris Lights i nätbutiken
 
 
Hej,
 igen!
 
Denna dag blir det visst två hälsningar från mig och anledningen till det är att jag blev så lycklig när de fina ljusslingorna anlände!
Iris Lights ersätter nu Happy Lights.
 
Det är samma bollar och ljusslingor som innan men kommer denna gång från ett svenskt företag som förhoppningsvis ska kunna leverera snabbare,- och inte max en gång i halvåret!
 
De färgerna som kommit är
Pure White
Sheer Pink
Creamy White
Fresh Aqua
 
Finns i 35 lampors slingor.
 
Visst är de fina...







 
Det är så roligt att fota när man känner; åh det här bli bra!
Och det kände jag för dessa...
Underbara var man än placerar dem.
 
Själv behåller jag en vit här i sovrummet.
 
Gillar kontrasten mellan det tunna bomullssnöret som bollarna är virade med mot det vitvaxade gamla bordet och den blanka Kartellstolen!
 
Mysig kväll på er!

5 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Snygga de är dessa Happy Lights! Och glad blir man av dem oxå ;) kram Suss

Carina sa...

Jättefina lampslingor, hmm funderar var jag kan ha en sån. Varit dålig på att lämna kommentarer hos dig, men jag läser din blogg varenda dag! Hälsningar Carina S

Marie sa...

Så fint me ljusslingan =D

Maria sa...

En liten hälsning från hörnan till dig. Nu har jag kommit igång med bloggen igen efter en tids eftertanke.
Må så gott kram från Maria ♥

Room Design By Nenne sa...

Hej, hittade hit via en annan blogg. Alltid roligt att springa på lite nya bloggar. Superfina Happy lights och jättefina bilder också, är så sugen på att köpa en slinga jag med, vi får väl se. Önskar dig en fin fredag, kram!