tisdag 2 april 2013

Inne hos Eric...

 Knoppbräda House Doctor min butik och jacka H&M
 
Hej!
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
Nu har ju barnen påsklov här där vi bor (och i större delen av landet antagligen) så i eftermiddes körde jag hem lite tidigare.
 Då passade jag på att fixa lite både på Olivia och Erics rum.
 Ja, lite hjälp fick jag av min snälla pappa förstås... Jag kan inte borra i väggar och sånt...borde lära mig jag veeeet....
 
Inne hos Eric kom denna härliga färgglada knoppbräda upp, kommer från House Doctor och finns även i min nätbutik.
 
 



 
I butiken har jag börjat skylta om och städa bort påsken.
Dock tycker jag att påskliljor ska njutas av ett tag till!
 
 De har ju inte ens kommit upp ur jorden ännu utomhus så de vill jag glädjas av mera, framför allt i urnor och krukor.
 
Dessa står dock i en vas på köksbordet och lyser som aprilsolen.

 
Må så gott!
/ Mariette

Inga kommentarer: