torsdag 21 mars 2013

Hagedornhagen,- på väg!












Tjoop Tjoop!
 
Nu är de på väg med Fed Ex från Danmark till Tulipa!
 
Och jag känner mig som ett barn på julafton!
 
Har velat köpa hem dessa ganska lång tid faktiskt och jag tycker, kanske pga det!; att jag ser dem överallt nu, på bloggar, på instagram, de sitter där på väggarna och är så vackra, tuffa, snygga...
 
Vad pratar jag om, jo artprintsen från Hagedornhagen förstås!
 
Jag har beställt fler varianter än de ni ser här ovan.
 
Dessa skönheter ser ut att landa hos mig på måndag.
 
Längtar...
 
Mysig kväll där ute!


3 kommentarer:

Birgitta sa...

Så vackra, vill bara ha!

Änglabacken sa...


Ja de är verkligen fina! Fick två prints i födelsedagspresent, så glad för dem!!

Tusenfröjd sa...

Så fina! En sådan får jag nog allt slå till på.
Ha en fin helg /Liv