söndag 6 januari 2013

Nya tapeter och energikick!



Nya tapeter som ska upp vid tillfälle!
***


Ja, så var den borta.
Julen.
Utslängd, utstädad, bortrensad
 och tänk,

lika skönt varje år.

Inte egentligen att bli av med den utan mer för att det känns som början på det nya.
Starten av nytt och vidare.



Idag, efter en sovmorgon pga av en senare kväll , (jag orkar inte mycket jag och oj så gudomligt god mat det bjöds på också!), blev det en härlig joggingrunda i dimman. 
Hur skönt som helst, fast egentligen borde jag inte med tanke på min seeega  seeega förkylning, men att komma ut, att få springa, det är bästa medicinen och kraftkällan.
Man blir lycklig och stark och får energi till det mesta!


Önskar Er en skön skön söndagskväll!

5 kommentarer:

Annas röda stol sa...

Ja, PIP tapeter är riktiga energikickar :) Ha en trevlig kväll. Kram Anna

My everyday life sa...

Jag gillar också tapeterna, de ger verkligen energi. Trevlig söndag.

Kram Nina

Runevads Trädgård sa...

Ja, visst är det skönt att rensa ut julen!
Varje år..ja i alla fall de senaste, har faktiskt en tapet också åkt ut samtidigt... Man vill ju som sagt sa, in med nytt!

Men så är det kanske för mig som i vanliga fall
jobbar med tapeter...jag förmodar att det är pip från Intrade?.. De är helt fantastiska!

Ser fram emot att se resultatet :)

Kram Camilla

Ekenäsliv sa...

Vilken vacker tapet!!! ÄR det PIP som nån skrivit i en kommentar tidigare?
Kommer ju ge energikickar den också:-)
Kram Anna

Tess på Tilda och Mamma sa...

Underbar tapet, här är det många målade väggar så jag längtar inte till den dagen när jag vill ha nya tapetet och behöver riva ner det som finns på väggarna.HA en fin dag/Theres